سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نماز
این وبلاگ می کوشه تا اطلاعاتی نسبت به دانستنی­ها و نکات نماز به شما ارائه بده؛ هرچند آشنا به خیلی از آن هستید ولی من باب یادآوری و کسب هرچه بیشتر معرفت از اقیانوس بیکران نماز، خواندن این جزییات خالی از لطف نمی تونه باشه و اینکه بتونیم یک ارتباط ملکوتی با خدامون داشته باشیم قراره این وبلاگ یک کانال ارتباطی بین نویسنده و دوستارانش باشه، کانالی که ایده­ها، مشکلات و جزییات نماز را با شما درمیان بزاره و از مشارکتتون واز نظرات ارزشمندتان استفاده کنه. امیدوارم در این راه؛ شما هم همراه ما باشید...

 

*. قرائت عمدى ذکرهاى رکوع و سجده به جاى یکدیگر؛ اگر آنها را به قصد مطلق ذکر خداوند عزوجل بگوید، اشکال ندارد و رکوع و سجده و نماز همگى صحیح هستند.

 

**. اگر شخصى سهوا در سجده ذکر رکوع را بگوید و یا بر عکس، در رکوع ذکر سجده را بگوید و در همان حال متوجه اشتباه خود شده و آن را اصلاح نماید، اشکال ندارد و نمازش صحیح است.

 

***.  اگر نماز گزار در هنگام نماز و یا بعد از فراغت از آن متوجه شود که ذکر رکوع یا سجده را اشتباه گفته است، اگر بعد از رکوع و سجود متوجه شود، چیزى بر او واجب نیست.

 


[ جمعه 91/12/11 ] [ 6:49 عصر ] [ prayer ] [ نظر ]
.: Weblog Themes Manipulation By بهمنآذرنیوشان :.
درباره وبلاگ

من نه عارفم، نه ملا، نه طلبه­ام و نه.... منم مثه خیلیای شما یه آدم عادی­ام و نسبت به خیلی چیزای نماز شناخت ندارم ولی وقتی خواستم یه تحقیقی راجع به نماز و سوالاتم در این باب انجام بدم، به این فکر کردم که این سوالات ممکنه سوال شما هم باشه. برا همین در اینجا مطالبمو میزارم تا ان­شاء­ا... واسه دیگران مفید واقع بشه...
موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 57947